לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

הרמת כוסית לראש השנה

"האהבה שלנו לחיים מעניקה משמעות." ~ נגיב מחפוז

במיוחד אחרי שנה מטלטלת וקשה שעוד ממשיכה לה. כשהעובדים זקוקים וצמאים לאתנחתא ושבירת שגרת המלחמה, ולו לרגע קט. השנה, לאירוע הרמת הכוסית לראש השנה, ללא ספק נצטרך לעשות את ההתאמות הנדרשות. האם בכלל "נחגוג" ונציין אפילו בקטנה וברגוע בהרמת כוסית במשרד.

זה ברור שקשה לנו לשמוח ולהרים לחיים כמו שבשנים האחרונות. לכן עבדנו קשה כדי להתאים את הסדנאות שלנו לתקופה בה אנו נמצאים. כמו כן, איכות הפעילות לא פחות חשובה, בהתאם לכך דאגנו לתת לכם את הרעיונות הכי מדליקים להרמת כוסית לראש השנה.

פעילות כזו שתואמת את המצב במדינה, ועדיין נשארת מיוחדת ומאחדת שמגבירה את חשיבות הביחד, תחושת השייכות והמורל הארגוני. לא מפונפנת וצוהלת, אלא רק על מנת לתת רגיעה וקצת נחת לכם ולעובדים.

מה תקבלו באירוע הרמת כוסית לראש השנה?  

  • ציון האירוע בדרך שונה וייחודית 🎯
  • תחושת שייכות וביחד של עובדי החברה 🙌
  • גמישות מחשבתית 🤓
  • גיבוש ושיתוף פעולה של הצוות ✌️
  • הנאה והנעה 🤩

 

הרמת כוסית לראש השנה - אירוע הרמת כוסית לראש השנה בצורה מיוחדת ויוצאת דופן
אירוע הרמת כוסית לראש השנה בצורה מיוחדת ויוצאת דופן

הנה כמה רעיונות להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה מקוריות לאירוע הרמת הכוסית שלכם:

  • "משחקי הכיף" הוא הפנינג תחנות, הכולל משחקי חשיבה וחברה מעץ גדולים וקטנים, ליחידים לזוגות ולקבוצות כשכל תחנה מכוונת למיומנויות קוגניטיביות, מוטוריות וחברתיות שונות. הפעילות יצירתית, ערכית וירוקה וכמובן חווייתית ומהנה. (הפעילות מתאימה החל מ: 20-200 משתתפים ויותר)
  • אולימפיאדת משחקי חברה וחשיבה מעץ, היא תחרות  ODT, בה העובדים משתפים פעולה במטרה משותפת לנצח יחד. זוהי אולימפיאדה בת 20 תחנות (ניתן להוסיף או להוריד) שונות ומגוונות, שאנו בוחרים בקפידה, יחד עם מזמין האירוע, כדי להתאים את המשחקים למשתתפים ולערכי הארגון. כמו בכל ספורט גם באולימפיאדת משחקי חברה וחשיבה את הניצחון משיגים בעזרת שיתוף פעולה,עבודת צוות, נחישות, דבקות במטרה, התמדה, יצירתיות, תקשורת מיטבית ומשמעת עצמית, ובנוסף יכולות קוגניטיביות ומנטאליות. (הפעילות מתאימה החל מ: 10-120 משתתפים).
  • צוותים קטנים שרוצים להתגבש זה בשבילכם. סדנת "משחקים שמחברים אנשים" היא פעילות גיבוש לעובדים שנועדה במיוחד לאירועי גיבוש והנאה לארגונים וחברות. פעילות גיבוש לצוות עובדים שנועדה עד 40 משתתפים ולכן מתאימה לצוות קטן, בינינו או גדול שרוצה להתגבש.

 

הפעילות מאפשרת לעובדים להכיר זה את זה לעומק, להתגבש, ליצור שיתופי פעולה חדשים, לשפר את החיבור בין העמיתים ולחזק את עבודת הצוות.

לפני הפעילות, נשוחח עמכם ונתאים את התוכן של הפעילות לגיבוש צוות העובדים במיוחד עבורכם 🙂

כל מה שנשאר לך זה רק לדבר איתנו, לעשות את ההתאמות הנדרשות עבורכם ולשריין תאריך.

קדימה, להרמת כוסית משחקית ייחודית: עומר- 0507435666

מחכים לכם, צוות סמרטווד 🙂

 

המלצות

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן